הצהרת נגישות

מבוא

חברת שלומית אופיר מאמינה במתן זכויות שוות לכלל לקוחותיה, ועל כן שמה דגש להתאים את נגישותה במרחבים השונים באופן המיטבי ביותר לאלו הזקוקים לכך. מטרת הצהרה זו היא ליידע את לקוחותינו כי החברה תפעל לפי חוק ותקיים את התקנות בנושא.

אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים - נגיש בקליק.  לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

אפשרויות הנגישות בתפריט:

  • התאמה לניווט מקלדת- מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת
  • התאמה לקורא מסך - התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA , JAWS
  • חסימת הבהובים - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים
  • התאמות ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעי האתר
  • התאמת האתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ-200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות

שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי:

כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:


סייגים:
למרות מאמצנו הרבים לאפשר את התאמת האתר ברמה הטובה ביותר, יתכן ויתגלו דפים או חלקים באתר שטרם הונגשו או שטרם נמצא בעבורם הפתרון הטכנולוגי. יחד עם זאת, אנו ממשיכים בכל עת לשפר, להוסיף ולעדכן יכולות לממשק הנגישות באתר, וכן להתאים ואף לפתח טכנולוגיות חדשות על מנת להגיע לרמת הנגישות האופטימלית ביותר, בכל רגע נתון ובהתאם להתקדמות הטכנולוגית.

במידה ומצאתם תקלה, או שאינכם מסתדרים עם ממשק הנגישות, או שיש לכם רעיונות לשיפורו, נשמח לשמוע מכם.

נגישות במרחב הפיזי:
כלל סניפי הרשת מונגשים עבור לקוחותינו. בחלק מן הסניפים תתאפשר גישה בעזרת כסא גלגלים תוך כדי עזרה בהצבת רמפה ייעודית מותאמת.

בכל הסניפים ניתן למצוא לולאת השראה לאנשים עם מוגבלות בשמיעה.

צוות החנויות שלנו עובר הדרכות בנוגע למתן שירות לבעלי מוגבלות, וישמח לסייע בכל דבר, לרבות עזרה במילוי טפסים ומתן שירות ללא תור לזכאים לכך.
כמובן שניתן להעזר בחיית שירות בעת ביקור בסניפינו.

שירות הלקוחות שלנו זמין לפניות טלפונית ולפניות כתובות, על פי הפרטים שמצוינים מטה. כמו כן, נתב הטלפון שלנו מוקלט בקול ברור וצלול, ללא מוסיקת רקע.

סייגים:

נדגיש כי אנו עושים את מיטב המאמצים בכדי לבצע התאמות נגישות עבור לקוחותינו. עם זאת, נודה על קבלת כל פידבק נוסף לצורך המשך שיפור השירות והנגשתו באופן מלא ורצוף.

    נשמח לעמוד לשירותכם:

    במידה ותרצו להציע התאמות נגישות נוספות, ניתן לפנות לרכז הנגישות שלנו - אמיר בן נפתלי, amir@shlomitofir.com.

    ולכל נושא אחר נשמח לסייע בשירות הלקוחות- בווטסאפ 051-2206609 או במייל: hello@shlomitofir.com

     

    תאריך עדכון 31/10/2024