שאלות ותשובות
frequently asked questions

מידע כללי ומוצרים
אין חובה להרשם לאתר כדי לבצע הזמנה. עם זאת, ההרשמה תחסוך לך את הזנת הפרטים שלך ברכישה הבאה ותאפשר לך תהליך מהיר וקל. בנוסף, הרשמה לאתר תאפשר לך לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלך.
את יכולה להירשם לניוזלטר שלנו בתיבה שבתחתית המסך. כך תוכלי לדעת ראשונה על קולקציות חדשות, מבצעים ולקבל קופונים למימוש ברכישה.
את המוצרים שסימנת כמועדפים (בלחיצה על כפתור הלב) תוכלי לראות בלחיצה על אייקון הלב בצד שמאל של המסך, המוביל לרשימת המשאלות שלך. מתוך הרשימה ניתן לבחור אילו מוצרים להעביר לעגלת הקניות לרכישה ואילו לשמור לפעם הבאה.
בכדי לשמור על המוצרים לאורך זמן ומכל מכשיר תוכלי להרשם לקבלת לינק לשמירת הרשימה, וכן לשתף אותה עם אחרים.
יש לנו שתי חנויות בתל אביב ואחת בירושלים. בנוסף, הפריטים שלנו נמכרים בחנויות רבות ברחבי הארץ (וגם בעולם)! בואי להכיר מקרוב >
כן! בהחלט. חלק גדול מהתכשיטים שלנו ניתנים להתאמה אישית עם חריטה. בעמודי המוצר המתאימים תמצאי את אפשרות החריטה – פשוט הוסיפי את הטקסט הרצוי לפני סיום ההזמנה.
חלק מהדגמים מתחדשים באופן קבוע, בעוד אחרים הם במהדורה מוגבלת. אם פריט שאהבת לא זמין, מומלץ להירשם להתראת “חזרה למלאי” בעמוד המוצר – וכשהוא יחזור, תהיי הראשונה לדעת!
כדי לעזור לך למצוא את מידת התכשיט המושלמת עבורך, יצרנו מדריך מידות מפורט באתר עם מידות וטיפים לבחירת המידה הנכונה לטבעות ושרשראות. תמצאי אותו מקושר בכל עמוד מוצר וגם בתפריט הראשי. אם את עדיין מתלבטת – מוזמנת לפנות אלינו בשמחה, ואנחנו נשמח לעזור!
חלק גדול מהשרשראות שלנו מגיעות עם שרשרת הארכה מובנית, המאפשרת להתאים את האורך. אם תרצי להאריך את השרשרת אפילו יותר – אנחנו מציעות שרשרת הארכה ייעודית, שמוסיפה עד 8 ס״מ לאורך השרשרת שלך.
כדי למצוא את מידת הטבעת המדויקת שלך, היכנסי למדריך המידות שלנו כאן.
התכשיטים שלנו מיוצרים מחומרים איכותיים במיוחד, אך כדי ליהנות מהם לאורך זמן, מומלץ להימנע מלענוד אותם בזמן מקלחת, שינה או פעילות ספורטיבית, וכן להרחיק ממגע עם בשמים, ספריי לשיער ומוצרי טיפוח אחרים. את התכשיטים כדאי לשמור במקום יבש – לא בחדרי אמבטיה, שכן הלחות עלולה לזרז תהליכי חמצון טבעיים.
במידה והתכשיט שלך זקוק לחידוש ציפוי, ניתן לפנות אלינו ולשלוח אותו אלינו – ואנחנו נחזיר אותו אלייך ללא עלות בתוך תקופת האחריות (שנה). לאחר סיום האחריות, חידוש הציפוי יתבצע בעלות סמלית.
אם מתעוררת בעיה אחרת עם התכשיט שרכשת, תוכלי ליצור איתנו קשר ואנחנו נטפל בו עבורך ונחזיר אלייך ללא עלות.
למידע נוסף ושירות לקוחות צרי קשר דרך האימייל שלנו hello@shlomitofir.com או בוואטסאפ

חומרים ואחריות
רוב בהפריטים שלנו מגיעים בציפוי שאינו מכיל ניקל. תוכלי לראות זאת בתיאור המוצר.
בפריטים שלא מצויין בהן כי מצופים בציפוי שאינו מכיל ניקל, אנו שמחים להציע ציפוי ללא ניקל בהזמנה מיוחדת, ללא תוספת עלות.
להזמנת פריט בציפוי ניקל פרי אנא ציינו בהערות בסיום הרכישה כי תרצו ציפוי ללא ניקל. היות ואנו מייצרים את הפריטים ללא ניקל בהזמנה מיוחדת, זמן האספקה לפריטי ניקל פרי הינו עד חודש ימים (אך לרוב הרבה פחות).
לידיעתכן - מתלי העגילים התלויים מצופים כולם בציפוי שאינו מכיל ניקל, גם בפריטים הרגילים.
למידע המלא >
התכשיטים מעוצבים ומיוצרים בישראל בעבודת יד ועשויים פליז בציפוי זהב 14 קראט או רודיום כסוף.
מתכת הבסיס לתכשיטים שלנו הינה פליז (brass)- סגסוגת איכותית וחזקה. מתלי העגילים התלויים מצופים בציפוי שאינו מכיל ניקל.
בנוסף, יש לנו קולקציית זהב 14 ו-18 קראט, כאשר קראט מייצג את אחוז הזהב מתוך המתכת, והוא למעשה מידת הטוהר של סגסוגת זהב.
תכשיט זהב 14 קראט מכיל בתוכו כ-58% זהב טהור. תכשיט זהב 18 קראט מכיל בתוכו כ-75% זהב טהור. שאר התרכובת מורכב מכמויות שונות של כסף, נחושת, אבץ, ניקל ועוד.
כל תכשיטי הזהב שלנו מיוצרים בתשומת לב ובהקפדה.
כל התכשיטים מגיעים עם אחריות לשנה, למעט תכשיטי זהב המגיעים עם אחריות לשנתיים. למידע נוסף בנוגע לחמרים ואחריות שלנו >
החומרים בהם אנחנו משתמשים הינם איכותיים ועמידים, עם זאת, כדי שתוכלי ליהנות מהתכשיט שרכשת לאורך זמן רב ככל שניתן, יש להמנע מלענוד את התכשיטים בזמן שינה, רחצה או פעילות ספורטיבית. כמו כן, יש להמנע ממגע עם בושם, תרסיסי שיער ותכשירי טיפוח אחרים.
מומלץ לאחסן את התכשיטים במקום יבש ולא בחדר האמבטיה.
במידה ובכל זאת התכשיט נפגם, אנחנו מספקים אחריות לשנה. גם בסיום שנת האחריות, נשמח לתקן עבורך את התכשיט בעלות סמלית.
במידה ואת מעוניינת בתכשיט שאין צורך להסיר כלל, אנחנו מזמינים אותך להכיר את קולקציית תכשיטי הזהב שלנו.
אנחנו מעניקים אחריות על ציפוי התכשיטים למשך שנה מיום הקניה. בתום תקופת האחריות ניתן לחדש ציפוי של תכשיט במידת הצורך בעלות סמלית. לתכשיטי זהב אנחנו מעניקים אחריות של שנתיים. ולתכשיטי אאוטלט אחריות של שלושה חודשים מיום הקניה.
במידה ויש לך תכשיט שצריך ציפוי מחדש או תיקון קל, צרי איתנו קשר ונשמח לסייע. במידה ותכשיט נפגם מסיבה כלשהי, ניתן להעבירו לתיקון בכל אחת מהחנויות שלנו או לשלוח אותו אלינו בדואר לכתובת: שלומית אופיר, ברנר 2 ת”א, 6382621. אנא צרפי את פרטיך המלאים וכן צייני מתי והיכן נרכש התכשיט, בצירוף מספר ההזמנה או חשבונית הרכישה אם הן ברשותך. זמן הטיפול בתיקונים הינו עד חודש ימים.

משלוחים והזמנות
כל הפרטים המלאים על סוגי המשלוחים, עלויות וזמני אספקה מחכים לך בעמוד המשלוחים שלנו >
ברגע שההזמנה שלך נשלחת, תקבלי הודעת סמס ומייל עם קישור למעקב. לחיצה על הקישור תאפשר לך לקבל בכל זמן מידע מעודכן על סטטוס המשלוח.
אם עדיין חסרים לך פרטים, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ 051-2206609 או במייל hello@shlomitofir.com ואנחנו נשמח לעזור.
ביצעת הזמנה באתר ואת צריכה לשנות את הצבע של הפריט/ המידה/ הכתובת למשלוח או כל דבר אחר? אין בעיה.
אנא התקשרי למספר הטלפון של שירות הלקוחות 077-400-6725 בהקדם האפשרי (במקרה כזה עדיף שלא לשלוח מייל כדי שהתיקון יספיק להתבצע לפני שההזמנה תישלח)
אם הזמנת משלוח עם שליח, תקבלי הודעת סמס מחברת המשלוחים ברגע שהחבילה שלך תעבור אליהם. הודעת סמס נוספת תתקבל בסמוך לשעה בה השליח יגיע עם החבילה שלך.
אם הזמנת משלוח עם שליח של וולט, תקבלי הודעת סמס עם לינק עדכון על מיקום השליח, שבדרך אלייך (בדומה לשימוש באפליקציית המשלוחים של וולט).
השליחים עובדים בין השעות 9-17 (בוולט בין 09:00-16:30) לכן רצוי להזין כתובת למשלוח בה את נמצאת במהלך שעות היום.
במידה והזמנת משלוח עם שליח, השליח יביא את החבילה לכתובת שמסרת בעת ביצוע ההזמנה. לפני שיגיע, תקבלי הודעה מחברת המשלוחים.
במידה והזמנת משלוח עם וולט, השליח יביא את החבילה לכתובת שמסרת בעת ביצוע ההזמנה. במועד מסירת ההזמנה לשליח, תקבלי הודעת sms עם לינק עדכון על מיקום השליח, שבדרך אלייך (בדומה לשימוש באפליקציית המשלוחים של וולט).
אנחנו אורזים ומכינים את ההזמנה שלך בסטודיו ואז מעבירים אותה לחנות. כשההזמנה תגיע לחנות, תקבלי מאיתנו הודעת סמס שניתן להגיע לאסוף אותה.
אלו הם זמני האספקה:
דיזינגוף 175, שבזי 21, נווה צדק, תל אביב – עד 2 ימי עסקים להזמנות שיכנסו עד 10 בבוקר.
יואל משה סלומון 19, ירושלים – עד 7 ימי עסקים.
כמובן. תוכלי לבצע הזמנה כרגיל, במידה ובשדות הכתובת למשלוח תזיני כתובת בחו״ל, תקבלי אפשרויות לבחירת משלוח לחו״ל. יש לנו משלוחי אקספרס ומשלוחים רגילים.

החלפות והחזרות
אל דאגה, אין שום בעיה להחליף או להחזיר פריט שאינך מרוצה ממנו.
ניתן להחזיר פריטים שנרכשו באתר תמורת זיכוי לקניה חוזרת באתר או החזר כספי מלא עד 14 יום מיום קבלתם, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981.
ניתן לעשות זאת בקלות וללא עלות נוספת בדואר חוזר בעזרת מדבקת התגוביינא שמצורפת לכל המשלוחים שלנו או באחד מסניפי המותג, בתנאי שלא נעשה בפריטים שימוש, כשהם באריזתם המקורית וכנגד פתק החלפה מקורי או אישור הזמנה. בנוסף, ניתן לבצע גם החזרה באמצעות שליח ע"י פניה לשירות הלקוחות שלנו.
עלות החזרה באמצעות שליח 25 ש"ח.
במידה ותרצו להחליף בפריט אחר – בצעו הזמנה מחודשת באתר של הפריטים אותם תרצו לקבל וכשהפריטים אותם אתם מעוניינים להחזיר יתקבלו אצלנו, נבצע עבורם זיכוי לאמצעי התשלום בו שולמה ההזמנה המקורית.
החלפות יתאפשרו עד חודש ימים מהרכישה.
למידע המלא בנושא החלפות והחזרות הקליקו לעמוד מדיניות החלפות והחזרות שלנו >
לכל שאלה נוספת, אנא פנו לשרות הלקוחות שלנו בווטסאפ 051-2206609 או במייל Hello@shlomitofir.com ונשמח לעזור.
כמובן. עלייך לשמור על החשבונית ששלחנו לך ולגשת לאחת החנויות שלנו (לכתובות החנויות הקליקי כאן) והמוכרות יאפשרו לך להחליף את הפריט בשמחה.
שימי לב שטווח הזמנים להחלפה של פריט שנרכש באתר הוא חודש מיום הקניה.
*ניתן להחליף אך ורק פריטים שלא נעשה בהם שימוש והוחזרו במצבם המקורי בצרוף חשבונית הקניה או פתק החלפה.
*החזר כספי ניתן לקבל עד 14 יום מיום קבלת הפריט. ההחזר הכספי על פריטים שנרכשו באתר יתבצע דרך שירות הלקוחות ולא בחנות עצמה, ניתן לשלוח מייל לקבל עזרה ל: hello@shlomitofir.com

תשלומים וקודי קופון
לאחר ביצוע הזמנה תקבלי מאיתנו הודעת אישור במייל. במידה ולא הגיעה ההודעה, יתכן ועברה לתיבת הספאם או קידומי מכירות, אנחנו ממליצים לבדוק גם שם
הוסיפי לסל את המוצרים אותם את מעוניינת לרכוש ועברי לקופה. לאחר בחירת שיטת המשלוח, יש לבחור את אופן התשלום - בחרי באפשרות תשלום תחת Google Pay · Apple Pay · Bit · תשלומים · ביימי · הייטקזון עם לחיצה על כפתור השלמת הרכישה ייפתח עמוד התשלום. לחצי על אייקון ביימי ושם יש להזין את קוד שובר ה"ביימי" שלך וללחוץ על כפתור ה״הוספה״. לאחר הוספת קוד השובר, במידה ויש צורך להשלים סכום נוסף מעבר לשווי שובר ה״ביימי״, תוכלי להזין פרטי אשראי להשלמת ההזמנה.
יש לך קופון הנחה או קוד שובר מתנה? איזה כיף לך!
תוכלי לממש אותו בקלות ע”י הקלדת קוד הקופון בעמוד הקופה. סכום הקופון יוחסר מסכום הרכישה.
הסתבכת? פני לשרות הלקוחות שלנו בווטסאפ 051-2206609 בימים א׳-ה׳ בין 10:00-18:00, או במייל: hello@shlomitofir.com ואנחנו נשמח לעזור לך.
כן, הרכישה באתר מאובטחת ועומדת בתקני אבטחת המידע המחמירים ביותר – SSL כפול. פרטי כרטיס האשראי שתזינו מוצפנים ובטוחים.
במידה ועדיין יש חשש - ניתן גם לשלם טלפונית. אנא בחרו באופציה ״תשלום טלפוני״ בעמוד התשלום ואנו ניצור עמכם קשר כדי לקבל את פרטי האשראי ולחייב אתכם על ההזמנה.
במידה וההזמנות עדיין לא נשלחו, נשמח לאחד ביניהן. פני אלינו בהקדם האפשרי בטלפון 077-4006725 בימים א׳-ה׳ בין 10:00-17:00, בווטסאפ 051-2206609 או במייל hello@shlomitofir.com.
שאלות נוספות?
אנחנו כאן בשבילך