Frequently Asked Questions

הזמנות

אין חובה להרשם לאתר כדי לבצע הזמנה. עם זאת, ההרשמה תחסוך לך את הזנת הפרטים שלך ברכישה הבאה ותאפשר לך תהליך מהיר וקל. בנוסף, הרשמה לאתר תאפשר לך לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלך.

יש לך קופון הנחה או קוד שובר מתנה? איזה כיף לך!

תוכלי לממש אותו בקלות ע”י הקלדת קוד הקופון בעמוד הקופה. סכום הקופון יוחסר מסכום הרכישה.

הסתבכת? פני לשרות הלקוחות שלנו בטלפון 0774006725, בווטסאפ 051-2206609 או במייל: hello@shlomitofir.com ואנחנו נשמח לעזור לך.

בחרי את המוצרים אותם את מעוניינת לרכוש. בעגלת הקניות צייני בהערות להזמנה את קוד השובר שברשותך. באמצעי התשלום בחרי “תשלום טלפוני”. אנחנו נחסיר את סכום השובר מסכום הרכישה. במידה וסכום הרכישה הינו נמוך מסכום השובר, היתרה תשמר לזכותך במערכת BUY ME. במידה וסכום הרכישה גבוה יותר מסכום השובר שברשותך, נתקשר לבצע חיוב טלפוני על היתרה.

לאחר ביצוע הזמנה תקבלי מאיתנו הודעת אישור במייל. במידה ולא הגיעה ההודעה, יתכן ועברה לתיבת הספאם או קידומי מכירות, אנחנו ממליצים לבדוק גם שם :)

ביצעת הזמנה באתר ואת צריכה לשנות את הצבע של הפריט/ המידה/ הכתובת למשלוח או כל דבר אחר? אין בעיה.

אנא התקשרי בהקדם האפשרי לשירות הלקוחות (במקרה כזה עדיף שלא לשלוח מייל כדי שהתיקון יספיק להתבצע לפני שההזמנה תישלח), בטלפון 077-4006725, או כתבי לנו הודעה בווטסאפ 051-2206609 ונשמח לעזור.

במידה וההזמנות עדיין לא נשלחו, נשמח לאחד ביניהן. פני אלינו בהקדם האפשרי בטלפון 077-4006725, בווטסאפ 051-2206609 או במייל hello@shlomitofir.com.

את המוצרים שסימנת כמועדפים (בלחיצה על כפתור הלב) תוכלי לראות בלחיצה על אייקון הלב בצד שמאל של המסך, המוביל לרשימת המשאלות שלך. מתוך הרשימה ניתן לבחור אילו מוצרים להעביר לעגלת הקניות לרכישה ואילו לשמור לפעם הבאה.

בכדי לשמור על המוצרים לאורך זמן ומכל מכשיר תוכלי להרשם לקבלת לינק לשמירת הרשימה, וכן לשתף אותה עם אחרים.

כן, הרכישה באתר מאובטחת ועומדת בתקני אבטחת המידע המחמירים ביותר – SSL כפול. פרטי כרטיס האשראי שתזינו מוצפנים ובטוחים.

במידה ועדיין יש לך חשש- ניתן גם לשלם טלפונית. אנא בחרו באופציה ״תשלום טלפוני״ בעמוד התשלום ואנו ניצור עמכם קשר כדי לקבל את פרטי האשראי ולחייב אתכם על ההזמנה.

אל דאגה, אין שום בעיה להחליף או להחזיר פריט שאינך מרוצה ממנו.

ניתן להחזיר פריטים שנרכשו באתר תמורת זיכוי לקניה חוזרת באתר או החזר כספי מלא עד 14 יום מיום קבלתם, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981.

ניתן לעשות זאת בקלות וללא עלות נוספת בדואר חוזר בעזרת מדבקת התגוביינא שמצורפת לכל המשלוחים שלנו או באחד מסניפי הרשת, בתנאי שלא נעשה בפריטים שימוש, כשהם באריזתם המקורית וכנגד פתק החלפה מקורי או אישור הזמנה.

במידה ותרצו להחליף בפריט אחר – בצעו הזמנה מחודשת באתר של הפריטים אותם תרצו לקבל וכשהפריטים אותם אתם מעוניינים להחזיר יתקבלו אצלנו, נבצע עבורם זיכוי לאמצעי התשלום בו שולמה ההזמנה המקורית.

החלפות יתאפשרו עד חודש ימים מהרכישה.

למידע המלא בנושא החלפות והחזרות הקליקו לעמוד מדיניות החלפות והחזרות שלנו >

לכל שאלה נוספת, אנא פנו לשרות הלקוחות שלנו בטלפון 077-4006725, בווטסאפ 051-2206609 או במייל Hello@shlomitofir.com ונשמח לעזור.

חומרים ואחריות

התכשיטים מעוצבים ומיוצרים בישראל בעבודת יד ומצופים בציפוי זהב 14-24 קראט או כסף איכותיים ועמידים.

מתכת הבסיס לתכשיטים שלנו הינה פליז (brass)- סגסוגת איכותית וחזקה. מתלי העגילים התלויים מצופים בציפוי שאינו מכיל ניקל.

בנוסף, יש לנו קולקציית זהב 14 ו-18 קראט, כאשר קראט מייצג את אחוז הזהב מתוך המתכת, והוא למעשה מידת הטוהר של סגסוגת זהב.

תכשיט זהב 14 קראט מכיל בתוכו כ-58% זהב טהור. תכשיט זהב 18 קראט מכיל בתוכו כ-75% זהב טהור. שאר התרכובת מורכב מכמויות שונות של כסף, נחושת, אבץ, ניקל ועוד.

כל תכשיטי הזהב שלנו מיוצרים בתשומת לב ובהקפדה.

כל התכשיטים מגיעים עם אחריות לשנה.

החומרים בהם אנחנו משתמשים הינם איכותיים ועמידים, עם זאת, כדי שתוכלי ליהנות מהתכשיט שרכשת לאורך זמן רב ככל שניתן, יש להמנע מלענוד את התכשיטים בזמן שינה, רחצה או פעילות ספורטיבית. כמו כן, יש להמנע ממגע עם בושם, תרסיסי שיער ותכשירי טיפוח אחרים.
מומלץ לאחסן את התכשיטים במקום יבש ולא בחדר האמבטיה.

במידה ובכל זאת התכשיט נפגם, אנחנו מספקים אחריות לשנה. גם בסיום שנת האחריות, נשמח לתקן עבורך את התכשיט בעלות סמלית.

במידה ואת מעוניינת בתכשיט שאין צורך להסיר כלל, אנחנו מזמינים אותך להכיר את קולקציית תכשיטי הזהב שלנו.

אנחנו מעניקים אחריות על ציפוי התכשיטים למשך שנה מיום הקניה. אחרי שנת האחריות ניתן לחדש ציפוי של תכשיט במידת הצורך בעלות סמלית.

במידה ויש לך תכשיט שצריך ציפוי מחדש או תיקון קל, צרי איתנו קשר ונשמח לסייע. במידה ותכשיט נפגם מסיבה כלשהי, ניתן להעבירו לתיקון בכל אחת מהחנויות שלנו או לשלוח אותו אלינו בדואר לכתובת: שלומית אופיר, ברנר 2 ת”א, 6382621. אנא צרפי את פרטיך המלאים וכן צייני מתי והיכן נרכש התכשיט, בצירוף מספר ההזמנה או חשבונית הרכישה אם הן ברשותך. זמן הטיפול בתיקונים הינו עד חודש ימים.

כן, לרגישים לניקל אנו שמחים להציע ציפוי ללא ניקל על כל הפריטים שלנו, ללא תוספת עלות.

להזמנת פריט בציפוי ניקל פרי אנא ציינו בהערות בסיום הרכישה כי תרצו ציפוי ללא ניקל. היות ואנו מייצרים את הפריטים ללא ניקל בהזמנה מיוחדת, זמן האספקה לפריטי ניקל פרי הינו עד חודש ימים (אך לרוב הרבה פחות).

לידיעתכם -מתלי העגילים התלויים מצופים כולם בציפוי שאינו מכיל ניקל, גם בפריטים הרגילים.

משלוחים

אנו מציעים משלוחים חינם – בדואר ישראל בכל קניה ועם שליח עד הבית או מקום העבודה בקניה מעל 200 ש״ח.

זמני ההגעה של השליחים הם עד 4 ימי עסקים ודואר יגיע עד 14 ימי עסקים.

קיימת אפשרות למשלוח אקספרס שיגיע תוך 2 ימים עסקים בעלות של 39 ש”ח לכל ההזמנות (למעט ישובים חריגים).

ייתכנו עיכובים בזמני המשלוחים שאינם בשליטתנו, או במידה ומדובר ביישובים חריגים.

למידע המלא בנושא משלוחים הקליקו לעמוד מדיניות המשלוחים שלנו >

במידה והזמנת משלוח בדואר, תקבלי הודעה מהדואר כאשר החבילה שלך תגיע, ותוכלי לאסוף אותה מסניף הדואר הקרוב לביתך.

במידה והזמנת משלוח עם שליח, השליח יביא את החבילה לכתובת שמסרת בעת ביצוע ההזמנה. לפני שיגיע, תקבלי הודעה מחברת המשלוחים.

אם הזמנת משלוח עם שליח תקבלי הודעת sms מחברת המשלוחים ברגע שהחבילה שלך תעבור אליהם. הודעת sms נוספת תתקבל בסמוך לשעה בה השליח יגיע עם החבילה שלך.

השליחים עובדים בין השעות 9-17 לכן רצוי להזין כתובת למשלוח בה את נמצאת במהלך שעות היום.

במידה והזמנת משלוח עם שליח ואת רוצה לברר מהו סטטוס ההזמנה, פני לשרות הלקוחות שלנו בטלפון 0774006725 בווטסאפ 051-2206609 או במייל hello@shlomitofir.com, צייני את מספר ההזמנה ואת מספר המעקב ואנחנו נשמח לעזור.

אנחנו אורזים ומכינים את ההזמנה שלך בסטודיו ואז מעבירים אותה לחנות. כשההזמנה תגיע לחנות, תקבלי מאיתנו הודעת סמס שניתן להגיע לאסוף אותה.

אלה הם זמני האספקה:

שינקין 35, דיזינגוף 175, שבזי 21, נווה צדק, תל אביב – עד 2 ימי עסקים להזמנות שיכנסו עד 10 בבוקר.

יואל משה סלומון 19, ירושלים – עד 7 ימי עסקים.

כמובן :) תוכלי לבצע הזמנה כרגיל, במידה ובשדות הכתובת למשלוח תזיני כתובת בחו״ל, תקבלי אפשרויות לבחירת משלוח לחו״ל. יש לנו משלוחי אקספרס ומשלוחים רגילים.

למידע המלא בנוגע לזמני השילוח והעלויות לחצי כאן.

שונות

את יכולה להירשם לניוזלטר שלנו בתיבה שבתחתית המסך. כך תוכלי לדעת ראשונה על קולקציות חדשות, מבצעים ולקבל קופונים למימוש ברכישה.

כמובן. עלייך לשמור על החשבונית ששלחנו לך ולגשת לאחת החנויות שלנו (לכתובות החנויות הקליקי כאן) והמוכרות יאפשרו לך להחליף את הפריט בשמחה.

שימי לב שטווח הזמנים להחלפה של פריט שנרכש באתר הוא חודש מיום הקניה.

*ניתן להחליף אך ורק פריטים שלא נעשה בהם שימוש והוחזרו במצבם המקורי בצרוף חשבונית הקניה או פתק החלפה.

*החזר כספי ניתן לקבל עד 14 יום מיום קבלת הפריט. ההחזר הכספי על פריטים שנרכשו באתר יתבצע דרך שירות הלקוחות ולא בחנות עצמה, ניתן לשלוח מייל לקבל עזרה ל: helloshlomitofir.com

יש לנו 3 חנויות בתל אביב ואחת בירושלים. בנוסף, הפריטים שלנו נמכרים בחנויות רבות ברחבי הארץ (וגם בעולם)!

לכתובות החנויות >

שאלות נוספות?

כתבי לנו ונענה מהר, מבטיחים ♥︎

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.