אם מכל סיבה שהיא הפריטים שרכשת לא עומדים בציפיות שלך, עדכני אותנו – ונעשה הכול כדי לסדר את זה!
ניתן להחזיר פריטים שנרכשו באתר תמורת זיכוי לקניה חוזרת באתר או החזר כספי מלא עד 14 יום מיום קבלתם, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981.
איך ניתן להחזיר פריטים?
ניתן לעשות זאת בקלות וללא עלות נוספת בדואר חוזר בעזרת מדבקת הגוביינא שמצורפת לכל המשלוחים שלנו
פני לשירות הלקוחות שלנו ואנו נדאג ששליח יגיע בתוך שבוע ימים לכל היותר ויאסוף את הפריטים מביתך. עלות החזרה באמצעות שליח 25 ש"ח.
ניתן לבצע את ההחלפה או ההחזרה בקלות וללא עלות נוספת באחד מסניפי המותג שלנו.
בת״א: דיזינגוף 175, שבזי 21
בירושלים: יואל משה סלומון 19
בתנאי שלא נעשה בפריטים שימוש, כשהם באריזתם המקורית וכנגד פתק החלפה מקורי או אישור הזמנה.
לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי משלוח (שלא באמצעות גוביינא).
לא ניתן להחליף/להחזיר פריטים שנעשתה בהם חריטה בהזמנה אישית ו/או פריטי זהב שיוצרו על פי הזמנה.
רוצה להחליף לפריטים אחרים?
בצעו הזמנה מחודשת באתר של הפריטים אותם תרצו לקבל וכשהפריטים אותם אתם מעוניינים להחזיר יתקבלו אצלנו, נבצע עבורם זיכוי לאמצעי התשלום בו שולמה ההזמנה המקורית.
החלפות יתאפשרו עד חודש ימים מהרכישה.
בנוסף ניתן לגשת להחליף או להחזיר את הפריטים בכל אחד מהסניפים שלנו:
בת״א: דיזינגוף 175, שבזי 21 ובירושלים: יואל משה סלומון 19
מובהר כי פריטים שנקנו באתר או בסניפי הרשת ניתנים להחלפה אך ורק בחנויות המותג שאת כתובתן ניתן לראות כאן,
ולא בחנויות הנוספות/נקודות מכירה השונות המוכרות מוצרים של שלומית אופיר. כך גם לחילופין- פריטים שנקנו בחנויות הנוספות/השונות שמוכרות מוצרים של שלומית אופיר אינם ניתנים להחלפה בסניפי הרשת, אלא רק באותן החנויות ובכפוף למדיניות ההחזרה הנהוגה בהן.
בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות שלנו כאן לעזור